zaterdag, maart 27, 2004

schoolmelk...


.... in mijn tijd (duh) had je een melkkaart.....die haalde je iedere week bij de melkboer die in de SRV wagen aan de deur kwam...... ik vind melk heerlijk...maar dan moet het ijskoud zijn.....als het maar iets lauw is griezel ik ervan...... dat komt door de juf van de vierde klas......die vond koude melk niet goed voor de kindjes..... en hoe vaak ik ook gesmeekt heb of ik koude melk mocht.....ze zette altijd het kratje met bekertjes voor de verwarming...... in mijn gedachten kreeg ik zelfs het warmste bekertje..... maar dat zal ik er in mijn trauma wel bij verzonnen hebben.....ieuw......de rillingen lopen me nog over de rug.........met 1 uitzondering......soms........heel soms kregen we chocolademelk..... als het een feestdag was........ dat was echt een feestje.......koud, lauw, warm...who cares, het was chocomel......... zou het nog bestaan dacht ik opeens........ff googlen leverde me meteen de hit op....... wow...... ik ben zwaar onder de indruk..... wat een keuze.... iedere dag chocomel.....of zelfs drinkyoghurt.....wat een zaligheid.......

pee esje: stampen de kinderen nog steeds de lege pakjes kapot op het schoolplein?.......nee dat mocht niet........maar was zo leuk....
dat dan weer wel :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...