donderdag, maart 25, 2004

dementors...


... ik ben een groot Potterfan.....verheug me al anderhalf jaar enorm op deel 3 in de bioscoop.... op 1 ding na......de dementors..... ik vond het verschrikkelijk om over ze te lezen...... ze zijn de bewakers van de gevangenis Azkaban en om te straffen zuigen ze je ziel leeg ..... afschuwelijk...... het roept bij mij iets weerzinwekkends op...... ga ik verder niet uitleggen..... het is gewoon zo ;-)
Ik vind de boeken geweldig.....de vertaling van het werkelijke leven naar de tovenaarswereld is weergaloos gedaan.......de grapjes, de tot in detail uitgedachte tovenaarswereld is werkelijk heerlijk......maar die dementors.......... misschien is het juist goed te gaan kijken..... wordt het door de beelden minder eng.......maar ik vrees dat ik nog even heel goed moet nadenken over deel 3..... zeker na het zien van de trailer......brrrrrr

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...