woensdag, juli 07, 2004

.... en ze eindigde het verhaal met de zin: "en dan wil ik dat jij deze krijgt"..... ik keek haar aan.....langzaam vulden mijn ogen zich met tranen...... wat bijzonder....."weet je het zeker", zei ik terwijl ik mijn tranen probeerde in te slikken. "ja lieverd", klonk het heel gedecideerd, ik wil er van genieten dat jij hem hebt"...... "ik geef de ander aan je broer, en doe ze allebei af nu".....

Een aantal weken later zit ik vol trots en warmte naar mijn rechterhand te kijken.....

hij past precies,..... we hebben allebei kleine handjes met slanke vingers.....

Ik laat haar het uiteindelijke resultaat zien..... we zijn ontroerd..... "en weet je mam", zeg ik terwijl ik een slokje thee neem..... "de datum en de naam van papa staan er nog steeds in".....

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...