vrijdag, juni 25, 2004

voetbal...


...ik kijk graag naar voetbal, zolang het nederlands elftal maar niet speelt that is... dan kijk ik met oordoppen in mijn oren naar een detective.... en het helpt...het helpt, mensen....:-)

maar er valt me iets op.....het hele afplakgedoe.....is het jullie ook opgevallen?.....volgens mij heeft hansaplast aandelen in dit EK.... en het lijkt wel of het steeds erger wordt....geen wedstrijd zonder afgeplakte oorlelletjes.... en meteen zit mijn hoofd vol met vragen....

*moet dat van de organisatie en de bobo's voor de veiligheid van de oortjes van de stoere mannen?
*Zijn het gewoon watjes omdat ze bang zijn dat er iemand aan hun ringetjes gaat hangen?
*Heeft het met bijgeloof te maken....dat ze er niet uitmogen want ze brengen geluk..... en dus moeten ze maar gepleisterd?
*Of zo nodig nog erger, plakken ze gewoon het hele zaakje maar af omdat het van de sponsor moet.... zelfs als je geen oorringen hebt....nog een geluk dat ze geen hamburgers in hun oren hoeven te hangen van mcdonalds die toch ook een flinke vinger in de pap heeft.....

U ziet het...vragen vragen vragen......

maar nu het volgende..... na de wedstrijd tijdens het shirtjes wisselen...altijd een mooi moment by the way (zeker als Pi-air op het veld staat...maar dat doet er nu ff helemáál niet toe *blink*) zag ik toch heus 2 afgeplakte tepels verschijnen......en nu zit ik met nog meer vragen.....

wie was dat en zou ie weten dat ie er als een sneuneusje bijliep?

...... én, maar dat zal ongetwijfeld met mijn dirty mind te maken hebben ik geef het onmiddelijk toe.... wat zou er in hemelsnaam nog meer gehansaplast zijn onder die kleren?.....jemig, wat een spanning toch zo'n voetbalgebeuren..... :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...