zaterdag, april 17, 2004

Oh dokter....wat doet u nu?...


Paool leest:

AMSTERDAM - Ruim driekwart van de mannelijke en een op de drie vrouwelijke huisartsen voelt zich wel eens seksueel aangetrokken tot een patient. Dit betekent niet automatisch dat dit tot seks leidt. Ruim 4 procent van de mannen heeft wel eens seks met een patient gehad. Het merendeel van deze mannelijke huisartsen vond die seks positief voor de patient.


Leusink ondervroeg van februari tot mei 2002 977 huisartsen, van wie een kwart vrouw. Dertig mannen en twee vrouwen zeiden wel eens seks met een patient te hebben gehad. In 21 gevallen ging het om een huisarts die seks met 1 patient had gehad. Zeven hadden met twee patienten wel eens seksueel contact gehad. Vier huisartsen hadden het met drie patienten.


op teletekst stond ook nog de geweldige zin: "Het is niet duidelijk of de seks samen hing met een consult of behandeling".......

*kuch*

u begrijpt zeker wel dat ik hier niets maar dan ook niets van weet.... ik ben net zo shocked als u bent...... ik moet gewoon vaak naar de dokter...... echt heus...... maar dat hoef ik vast niet uit te leggen.....dat begrijpt u natuurlijk volkomen... *blink*

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...