zaterdag, april 17, 2004

beetje net goed enzo...


.... nietsvermoedend zat ik gisteren in de kamer toen ik een geratel van jewelste hoorde..... 2 pubertjes met een winkelwagentje..... de 1 er in, de ander duwen....goh, waar hebben ze dat idiote gedoe toch gezien *gaaaaaaaaaap*...... affijn....er gebeurt ff niet zo heel veel in mijn leven dus ik stond op scherp....hier wil ik even niets van missen temeer wij met onze achtertuin aan een hele grote vijver wonen (een weggetje en wat parkeerplaatsen ertussen) kortom...dit kon nog wel eens leuk worden...... eerlijkheidshalve moet ik er ook even bijzeggen dat ik ze flink op hun donder ging geven als ze dat karretje de plons in zouden duwen........kan niet zo heel goed tegen vernieling van andermans eigendommen, maar ik gunde de heren zelf wel een nat pakkie *evil grin*...... in de vijver zit een mooi steigertje....so far so good....samen knetterhard die steiger op en samen bijna de vijver in...... ging goed helaas........ jammer.......maar daarna wilde slimme "ik heb een argentinie voetbalshirt aan" jongen de ander "ik heb een roodvoetbalshirtaan" (note Paool: ik heb ff geen idee wie er in het rood voetbalt....) even terugduwen het paadje om de vijver op, om vervolgens knetterhard tegen een muurtje van het huis ernaast te knallen....... sturen was niet echt zijn sterkste kant......karretje om, andere knul all over the place...... zielig......en een gat in zijn kop........."jemig, je bloedt man"..... opeens was het spelletje niet meer zo lollig.......... de 1 de ander ondersteunend liepen ze lijkbleek weg........ ik hoor het argentinie jongetje tegen het rode voetbalshirt jongetje zeggen dat ie een ambulance ging bellen..... leek me ietwat overdreven maar ik vermoed dat ze thuis ongenadig op hun donder hebben gehad want hij kwam later netjes het karretje ophalen.......alleen......en hij ging er niet inzitten......watje :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...