vrijdag, februari 06, 2004

Paool logt vanuit het ziekenhuis......

Via een indirecte lijn kan ik toch even doorgaan met mijn verslaving.........
.Nu ik niet "loggen" kan, merk ik dat het in mijn hart zit.....Mijn vingers jeuken.....
Handen trillen.....Het moet er uit......Zit hier een kladblok vol te schrijven.........Had al stiekem geinformeerd of er internet was, maar je kan niet alles hebben.....
En een bed die in allerlei standjes kan, een nachtkastje met verborgen laadjes, een paal met feestkleuren en internet........dan moet er wat afvallen

Ik heb een vraagje.....vraag me af of ik dat alleen heb, of dat er meer sneu neusjes op de wereld zijn zoals ik (vrees stiekem van niet *grin*) komt ie: waarom worden mijn ogen automatisch naar de laser van de CT scan getrokken? In mijn geval duidelijk omdat er heel groot bij staat "warning don't stare into the beam".......

Dat zelfde geld voor infuuspompen met warningstickers:
"mogelijk explosie gevaar bij aanwezigheid van ontvlambare anasthetica. Electrische schok mogelijk, maak het apparaat niet open, laat service over aan gekwalificeerd personeel " hmmmm.....dat roept naughty gedrag op of zou het alleen op mijn paal staan....?

In mijn dossier staat onder het kopje "wensen ten aanzien van levenswijze ".......losbandig......niks mis mee......u begrijpt ik gedraag me netjes.......een zonnetje......

PS volgend jaar doe ik mee aan het WK infuuspaaldansen

Dit logje werd mede mogelijk gemaakt door 2 ingehuurde dames die via een ingewikkelde constructie paools woord brengen: joy to paool!
Zij die gehospitaliseerd zijn, groeten U

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...