zondag, februari 08, 2004

Opdracht


Hier volgt weer een verslagje van uw verslaggever ter plekke........helaas neemt ze het infiltreren wat al te serieus, dus de pijn is niet okee......... note:
als ik ooit iets roep in de trend van "hoe zou de bodem van het riool er uit zien?
Zou het erg eng zijn om boven in een boomtop te zitten? Of *horror* is het koningshuis nu echt zo leuk zoals Mabel en Margaritha zeggen?"........ Hou me tegen mensen!!!!!!!
Voor ik het weet zit ik met een stel ratten in het riool te klaverjassen, met een kolonie apen te slingeren, die dat uiteraard wel kunnen, of god beware me, met de dames van Oranje kindjes te krijgen die Marie Antoinette Juliana of Jean Philip Wilhelmus moeten heten........echt het kan maar zo, ik ben niet te houden...........
Ik ben in afwachting van zere spuit, dus logje is kort.........voor zere pijn is helaas op dit moment alleen maar zere spuit.........lijkt me wel een mooie opdracht voor jullie.........verzin leuke manieren om de pijn te verdrijven!
De winnaar krijgt uiteraard een gastoptreden in mijn log en mag mijn geschoren benen kussen *grin*
Surprise me!

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...