donderdag, februari 19, 2004

gezien:...


..... klein pleintje met daaraan gelegen een drogist, een appie, een bloemist, een kapper, een dierenzaak en nog wat meer van dat gezelligs..... die zaken zitten allemaal aan de voorkant van het pleintje..... verder is er wat kinderspeelgoed (hele leuke tegeltjes die geluid maken als je er op springt.... (nee, ik woon er net ver genoeg vandaan om dat leuk te vinden en ja, ik spring er regelmatig even op ;-)... voor de rest is het vooral leeeeeeeeeg...... op een paar kraampjes na die er op wisselende tijden staan..... een heerlijke viskraam, een groentekraam en ook regelmatig een kraam met allerlei soorten kaas......zalig.......zien jullie dit voor je?

komt ie

..... meisje van mijn leeftijd *grin* zit op de fiets met tig tassen aan het stuur en 1 achterop die ze vast heeft met 1 hand..... aardig nieuwe fiets dus handremmen..... ze fietst richting de kaasboer...... best hard........ mwoah.... heel hard....... ik hoor haar gillen....... hellup, ik kan niet remmen....... de kaaskraammensen liggen in een deuk.... die zien dat meisje recht op zich af komen........ ze draait net voor de kraam, schiet er voorbij aan de rechterkant en maakt een rondje op het grasveldje erachter.... daarachter is de parkeerplaats met veel, heel veel auto's.....dure auto's ook vooral ziet ze in een flits.... ze draait en draait....... gelukkig, het tempo is er uit..... langzaam gaat ze terug het pleintje op.... draait links weer langs de kraam en besteld een stuk oude kaas terwijl ze met de voeten op de grond afremt........ de kaaskraammensen nemen de bestelling op terwijl ze de tranen van het lachen wegvegen........ heel echt gezien......... en ik was het niet....... echt niet..........:-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...