donderdag, februari 19, 2004

dacht ik het niet...


.... ach, ik wil ook wel lid worden van dat online spelletje voor jou hoor.... ik hoor het me nog zeggen....... dan zorg ik dat jouw leger sterker word enzo... en die van liefste vriendje ook (ff pesten)...... zo ben ik..... jahaaaaa, zo ben ik inderdaad....... maar ik ben ook van de bloedfanatieke...... en dat wist ik voor ik er aan begon... doe nou niet Paool...... maarja...... toch doen he..... ik luister nooit zo goed naar mezelf...... en ik ben niet van het bloedfananatieke dat wil winnen hoor, dat interesseert me geen biet.....maar meer van de bijzaken....dus, geld moet er komen.... ik kan helaas geen tenten en andere leukigheden kopen......geen m&ms, geen spelletjes, geen dvd's, niksniet.......tsssss.....wat een flauw spel.... alleen maar wapens....en soldaten...... alsof ik oorlog wil voeren.... duh...... voorlopig heb ik 1 getrainde soldaat, 10 ongetrainde soldaten, 1 mes, en 3 helmen.... wat zullen ze het koud hebben die kanjers van mij...... maar wát een leger heb ik.... dápper zijn ze.....om het moraal een beetje op te vijzelen ga ik voor ze zingen binnenkort..... ben al aan het oefenen........hebben jullie nog suggesties voor nummers?.....:-)

Where can you find pleasure, search the world for treasure,
Learn science, technology?
Where can you begin to make your dreams all come true
On the land or on the sea?
Where can you learn to fly, play in sports or skindive,
Study oceanography?
Sign up for the big band or sit in the grand stand
When your team and others meet.
In the Navy, yes, you can sail the seven seas.
In the Navy, yes, you can put your mind at ease.
In the Navy, come on now people, make a stand.
In the Navy, can`t you see we need a hand.
In the Navy, come on, protect the motherland.
In the Navy, come on and join your fellow, man.
In the Navy, come on, people, and make a stand.
In the Navy, in the Navy.
They want you! They want you! They want you as a new recruit!


Dacht meer hier aan toen ik begon, misschien kan ik beter sims gaan spelen, daar was ik om bovenstaande reden al nooit aan begonnen..... :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...