zaterdag, juli 03, 2004

wat een verwend nest deze week...


* kaartjes (veel en moooooooi)
* gedichten (dol op as you know)
* paars scoubidouvlindertje ( superlief)
* vlinderfoto's (of ik er bij was, zo prachtig)
* virtuele vlindertjes (heel veel van die springertjes in beeld)
* een geweldige nog zo'n glimmerige gil schreeuw en spring ketting (spring gil en kwijl)
* telefoontjes (veeeeel gelachen, dankjullie)
* mailtjes *smak*
* forumliefs *nogmaals smak*
* smsjes (tssss veel te weining *grin*)
* reactiedoosjesliefs (super, toll, irre, flabbergasted, geweldig)
* breedsteraandacht die zich ontpopt als leuk je te leren kennen (het kán mensen, het kán! *proest*)
* logkaartje vanuit de dierentuin van hen die bij de haaien waren *snik, wat lief*
* chocola (tsjaaaaaaaaaaa.......)
* een gesigneerde cd ( voor )Paola.... *glunder*)
* love potion ijsjes (te lekker voor woorden)


Het lijken kleine dingetjes maar als je even niet meer weet hoe het verder moet en de pijn je er heus soms bijna onder krijgt (gaat niet lukken hoor, beloofd!)... Weer infecties ondanks alle antibiotica die ik continu slik..... dan zijn dit geen kleine dingen maar ongelovelijk grote dingen....... hoe waardevol het is hebben jullie vast geen besef van.... en ik beloof dat ik morgen iets geks ga schrijven.... :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...