dinsdag, mei 11, 2004

paool in de auto...


....waarom vindt iedereen mij toch zo uitermate interessant als ik in de auto zit?.... ik zie mensen elkaar aanstoten in de auto voor me.... zonneklepje gaat naar beneden en de ander zit quasi nozel gewoon ongegeneerd naar mij te kijken.....even later aan de andere kant.... auto met een aantal jongens.... raampje open.... dikke pret....lachen......zwaaien..... naast me op de snelweg zie ik mensen naar me lachen....duh....

...... ja!....ik zing gewoon graag....in de auto..... hard...... onbenullig..... en ik swing er ook bij..... ook onbenullig....logisch...... knalrode zonnebril (net gekocht)
ja, en dat ziet er vast achterlijk uit......maar man, wat is dat heerlijk..... alle frustraties er uit knallen.....samen met Robbie als in 'oefwatlekkerwilliams'.......teamwork......

So come on let me entertain you
Let me entertain you
Let me entertain you
He may be good he may be outta sight
But he can`t be here so come around tonight
Here is the place where the feeling grows
You gotta get high before you taste the lows
So come on

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...