dinsdag, april 20, 2004

de heren...


Vanavond zou ik er heen....... op rij vier in de kleine komedie...... samen met vriendjes....... inspeelvoorstellingen voor hun nieuwste voorstelling....... helaas mocht het niet zo zijn........maar dat telefoontje net met een prachtig nieuw liedje live....... was ik er toch even bij....... ik lach door mijn tranen heen....... hopelijk ga ik koninginnedag redden...... daar heb ik nog een kaartje voor...... dat zou geweldig zijn..... en zo niet.....droom ik verder over nieuwe rondes, nieuwe kansen..... zij kleuren samen met een heleboel lieve mensen om me heen mijn leven net een tikkie mooier...... lopen tot de zon komt...... echt heus.......

Ik ga weg
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot ie straalt


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...