vrijdag, maart 05, 2004

mieren...


ik: "heeft u ook iets om de miertjes uit mijn huis te weren?"
jongeman:"mieren?"
ik lollig *kuch*: "ja, je weet wel... die kleine zwarte beestjes"
jongeman vragend:"in uw huis?"
ik:"ja, nogal"
jongeman met een stalen gezicht"nee...... die hebben we niet.......

.....het is namelijk het seizoen nog niet".....
ik: "..."

Kan iemand hier tegen de familie ant die zich in mijn huis verschanst heeft zeggen dat het het seizoen nog niet is?........Ik zit even perplex te wezen.....

Update:.... heb inmiddels meerdere winkels gezien... vinden me maar raar.... het vriest ja nog.... heb ze uitgenodigd om te komen kijken... :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...