maandag, februari 23, 2004

bewonderen...


..... ik ga zo even het lieve schatje van mijn mama bewonderen..... Marian deed zaterdag een oproepje.... paool dacht... dát is het...... meelen, even overleggen..... telefoonnummer van mams gegeven...... Merel heeft het laatste nachtje nog even heel goed op hem gepast, heel lief..... en sinds gisteren woont Moppie die omgedoopt is tot Nimo (moppie is namelijk een hele stoer knul :-) bij mijn mama.......ik ben helemaal jippie ervan.... wij gaan zo even een dierenwinkel leegkopen...... leuk leuk leuk....... Nimo heeft vannacht lekker geslapen, ligt steeds te kroelen en spelen en banjert al lekker door het huis...... het mooiste is dat niet alleen hij een mooi plekkie heeft maar dat mijn moeder, die het de afgelopen tijd niet makkelijk heeft gehad zo ontzettend gelukkig met hem is..... ik zit hier helemaal te stralen....

updeetje:....... wat een schaaaaaaaaatje........ aaaaaaaaaaaach...... als een blok voor hem gevallen......


de geweldige foto's zijn van Marian

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...