woensdag, januari 21, 2004

boeken...


.... ik hou van boeken.... duik met mij een stad in en als je zin hebt om veel winkels te bekijken sla de boekhandels dan vooral over..... ik verlies me er helemaal in.... in de geur.... in de ruimte..... in de prachtige rijen vol met boeken.......Heerlijk!....Dat je dan zo'n gloednieuw boek open doet...... gretig lezen......ik zou er nooit kunnen werken vermoed ik...... zit ik steeds met mijn neus in de boeken.......Een wens is zo'n oud huis met een echte heuse bibliotheek....met zo'n hele wand met boeken waar dan een ladder aan vast zit..... die via een rail heen en weer kan......... waaaaaaah, hebberig word ik daarvan....... heel hebberig........ maar goed.... ik heb veel boeken.... te weinig naar mijn zin maar ik vind ze voornamelijk ook erg duur helaas........ ik heb nog veel kinderboeken nog van vroeger... de hele de Vijfserie bijvoorbeeld.... heb ik pas nog aangevuld met wat deeltjes..... en de dolle tweeling and so on.......en natuurlijk verder alles wat ik maar te pakken kan krijgen om te lezen...... er staan nog steeds een paar Elizabeth Georgeboeken op me te wachten en Potter 5.... ik wil ze wel lezen hoor, graag zelfs maar daarna...... weh, heb ik ze uit.....errug.......

Nu hoorde ik laatst van vriendinnetje dat ze een cadeautje had gekocht voor een kind die jarig was.... een boekje waarbij je zelf de hoofdrol kan spelen..... en het toeval wil dat ik daar net de link van vind...... leuk leuk leuk....... ik wil ook de hoofdrol in de Kameleon spelen......of de Lion king... of Pocahontas....... wat nou voor kinderen........ tsssssss........ leuk man!




Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...