maandag, december 29, 2003

Goede Voornemens...


...tsja, ik zat zo vanmiddag eens na te denken over het afgelopen jaar... over hoe dingen anders moeten.... veel dingen die ik anders zou willen heb ik helaas niet zelf in de hand.... dus die laat ik hier maar even buiten.... dus bij deze een lijstje met goede voornemens waar ik eventueel iets aan zou kunnen veranderen....komen ze....

*Niet meer keihard zingen in de auto, onder de douche, op de fiets, in de kamer... kortom overal zou ik zo zeggen
*Van de rumbonen afblijven!!!!!..... drank maakt meer kapot dan je lief is Paool *kijkt heel streng naar zichzelf*.... for the record..... ik moet sowieso van de chocola afblijven... helemaal fout dat spul... en daaronder vallen helaas ook de truffels met slagroom... *snik*
*Niet bij elke zielige film in tranen uitbarsten...... ehm, sowieso wat minder vaak in tranen uitbarsten... dus zit niet zo te mutsen over die chocola... zo wordt dit nooit wat... duh
*Minder onhandig zijn, dus bij voorkeur niet op élk feestje waarbij je uitgenodigd word, (note:... het worden er steeds minder valt me op....mmmm...) iets omgooien, kapot maken, of zelf op mijn gezicht vallen, glijden of omkukelen op de grond of bij 1 van de genodigden in de armen....
*Minder met mijn hele lijf praten, (zie bovenstaande) en het lijkt me dodelijk vermoeiend voor mijn omgeving.....
*minder cola light drinken (pepssssiiiii... zó lekker) maar nette degelijke watertjes en gezonde sapjes
*minder sarcastisch zijn
*elegant zijn
*niet meteen alles eruit flappen wat ik denk, sowieso mijn taalgebruik ernstig opvijzelen.... shame on me....
*Stoute vlechies netjes maken zonder springerige loshangende plukken
*Minder smsen, computeren en mutserige verhaaltjes schrijven
*Een net beschaafd meisje zijn dus geen opmerkingen meer als, 'ik ben onschuldig als een engeltje'... waarop vriendinnetje zegt... 'dat kan niet.... en mijn antwoord luidde... 'jawel hoor, als een engeltje in de kerstnacht die net een wip met een herder heeft gemaakt'.... stout... mag niet meer!!!
*weg met de kitsch, glitters en rose en paars...
*proberen normaal antwoord te geven tegen mensen die mooie liedjes kunnen zingen... *schaam*


mooi rijtje he?... heel mooi, maar vergeet het maar luitjes..... take it or leave it... Paool blijft Paool... met álles wat erbij hoort.... jullie zetten de boel maar weg wat niet kapot mag als ik kom en vertel verder tegen de rest van de visite maar dat ik niet spoor maar dat jullie me niet in de steek kunnen laten omdat dat zo zielig voor me is...... whatever.... geeft niet..... als jullie maar bij me blijven..... beloofd?.... *smak*

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...