woensdag, oktober 29, 2003

regen...


... in mijn lijf regent het at the moment.....net even teveel..... ik wil heus lollig doen, grapjes maken..... komt snel weer... ben druk met pijn... kun je druk mee zijn hoor.... tuurlijk vooral ook met het net doen of je geen pijn hebt... daar ben ik eigenlijk nog drukker mee...... feestneus op..... en het lukt ook nog.... echt gillend lachen als je uit de coolcat komt... wat is dat voor een winkel zeg... hebben ze daar maar 1 maat zakjes?.... echt waar, het t-shirt wat ik kocht werd in een boterhamzakje gepropt.... bonnetje kon er nog nét bij..... en dan de legendarische woorden... "nou het bonnetje zit erin hoor..... veel plezier ervan"..... ik stond buiten verbijsterd naar mijn tasje te kijken... hoor mijn moeder plotseling gillen van het lachen..... arm arm t-shirt..... het zat er in! Dát wel...maar hoe?... dat is dus wel ff een vetcool shirt..... mega in de knoefels maar ook dat is keigaaf.......


Je buien maken vlekken
Op mijn hagelwit humeur
Ik heb m`n handen op je heupen
Maar m`n hoofd is bij de deur
Ze zeggen dat het went
Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik het ook wend of keer
M’n huis beschermt niet meer

Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan

Je buien zijn de wolken
Aan mijn hemelsblauw humeur
Ik heb m`n handen op je heupen
Maar m`n hoofd is bij de deur
Je ogen blijven grijs
Ontkennen elke kleur
Het is alsof hier niemand woont
Alsof er niets gebeurt

Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan

Je buien zijn te donker
Voor mijn hemelsblauw humeur
Want mijn hoofd is in de wolken
En m’n hand al bij de deur

Harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan

Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...