vrijdag, oktober 17, 2003

foto...


... het is me gelukt hoor, een foto te plaatsen van mezelf... ja ik hou het graag een beetje mysterieus..... *kuch*..... ben ik erg druk mee geweest met mysterieus zijn... Die tijd op de foto klopt niet zie ik net... ik was niet om half 8 al bezig met interessant doen....... klinkt wel stoer maar die zon verraadt een heleboel.... want om er nou nog bij te vertellen dat ik met allerlei lampen en belichtingen heb gewerkt lijkt me totaal ongeloofwaardig.....just me and my cam......ik wilde eigenlijk nog wat aan de kleuren van het log veranderen maar vind niks niet mooi... of saai... of niet paars vooral.... dát zal het zijn! :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...