woensdag, september 17, 2003

leuk...


of ik wilde meewerken aan een enquete bij de röngenafdeling.. klantvriendelijkheid, wachttijden enzo.... ik wel hoor.....altijd leuk dat soort dingen......de medewerkers onderling hadden er wel plezier in...... kwamen vragen of het duidelijk was (ja hoor, zegt die mevrouw naast mij, duidelijker kan je het niet maken).....en dat ze er heus van leerden dus je mocht er alles neerzetten...... dat is een vrij domme opmerking richting het meissie met de vlechten, dat begrijpt u, maar ik heb me heus ingehouden zoals het een net meisje betaamt...... (heb alleen om tijdschriften van ná de oorlog gevraagd in de wachtkamer, that's all :-).....even later werd hij op strenge toon teruggefloten door zijn collega's dat ie de patiënten niet mocht beïnvloeden....deed hij ook niet..... nee, hoor ik word iedere keer dat ik daar ben buigend bedankt voor de komst en medewerking *proest*.........duh....maar ach, ik was toch al positief dus so far the beïnvloeding, ........ leuk was het wel........ jemig, ik bedenk me opeens iets......ik had kunnen vragen of ie de foto niet kon fotosjoppen....... een beetje vrolijk kijkende kidneys met een spandoek in de hand.... "wij eisen baileys en werken mee, hou Paool en ons tevree"....... of "paool mag alleen nog chocola en ijs, maken wij van haar kidneys een paradijs"....... jemig, kom ik nou pas op.....heb ik ze al een negen gegeven......*zucht* :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...