woensdag, september 03, 2003

deurbel...


... ik hoor de Big Ben in mijn dromen.... maar ik was toch helemaal niet in Londen?..... waar was ik eigenlijk wel?...... ehm... weer die Big Ben......... okee...... wakker nu.... de deurbel.... het is achterlijk vroeg....... ik schiet een jurkje aan...... dender de trap af en kijk recht in het gezicht van een leuke jongen...... hallo?....... knipperdeknipperdeknipper.... mijn ogen kunnen nog niet focussen......... hallo, zegt ie... heb je je auto vandaag of morgen nog nodig want we moeten de straat even openbreken voor een gasleiding..... ik wilde nog iets lolligs zeggen over een gat erin maken, breekt de straat vanzelf open, maar ik ben 'smorgens niet zo spitsvondig en zeker niet als ik net wakker ben.... dus er komt iets van.... ehm... dat denk ik wel ja....... ik zal hem even wegzetten........... ren naar boven, pak de sleutel en ga in mijn veilige auto zitten......halve straat was al opengebroken dus ik moest 6 keer heen en weer steken met de auto, en toen langs de rest van die 6 mannen die opeens helemaal niet hoefden te werken....... parkeer hem een eind verderop toen het besef kwam:.......... ik heb alleen maar dit witte jurkie aan....... geen schoenen....... niks niet eigenlijk....... *kuch*........en ik moet terug langs die mannen die me belangstellend volgden......... kee... stoer kijken..... stoer lopen........... ik dartel op mijn blote pootjes met de jurk fladderend achter me aan.....losse vlechten ook.......moet verder lopen dan ik dacht........ keee... bijna thuis.... kijkt de laatste knul mij aan en die zegt... nou bedankt hé!!!......... aaargh.......bedankt?..... ik denk niet dat ik vandaag nog ergens heen moet......

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...