dinsdag, maart 11, 2003

gelukt......


.......Super is ie geworden..... echt super!!!!!!! Ik ben er helemaal waus mee..... tenminste dat ga ik over een paar dagen vreselijk zijn..... nu voelt het nog of ik met mijn rug over de straatstenen ben gegleden...... enigzins overdreven *kuch* maar ff om aan te geven dat het 'zetten' wel meevalt maar het 'vetten' daarna gaat beginnen zal ik maar zeggen..... ik plak overal aan vast.... :-)...... echt ik voel me net mijn buurjongetje die uitgedaagd werd om tussen de sneeuwbalgevechten door, de tong aan de lantaarnpaal te houden met het overbekende resultaat....... en modisch gezien loop er dus bij als hendrik jan de tuinman in een oude tuinbroek enzo..... maar dat is geloof ik niet echt een opvallend detail te noemen bedenk ik me opeens..... *maakt even een notitie.. trek geen skinny's aan!.. ik herhaal, trek geen skinny's aan*...... daar kom gewoon nooit meer uit denk ik......
Foto's komen er helaas niet want ik heb geen digitale camera..... jeetje jammer zeg..... ja was ook een leuk cadeautje geweest maar dan had ik weer niks om te fotograferen gehad..... wat een dillema's.......
Ach misschien wordt ie nog wel op de site van hem geplaatst en als ik er een beetje voordelig uitzie link ik het misschien nog wel ofzo.... *yeah right.... keep on dreaming..... dat ga ik dus echt niet melden maar dat weten zij niet... :-)*

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...