vrijdag, februari 28, 2003

oja.....nog ff een vervolgje.......


er komt opeens weer iets mijn brein binnenschieten....... ik sta als een idioot te dansen en te zingen terwijl ik een bewoner in bad doe.... en als ik zeg idioot bedoel ik idioot hoor.......... en ik ben heel wat gewend....... opeens komt er een aftershaveluchtje de hoek omzeilen als in het luchtje van de huisarts......... ik draai me om..... hij staat om het hoekje......... hé zeg, hoelang sta jij daar al zo ongeveer stiekummerd....... waarop hij antwoordt met "mwah een poosje.... lang genoeg dus .....maarre ga rustig door, ik vind het fantastisch"............ en dat met een hele erge "morgen weet het hele instituut dit grijns" op zijn gezicht.......... Moraal van dit verhaal............soms duurt het even voor je de luchtjes om iemand heen ruikt, zeker in een badkamer vol met bubbels en aanverwante zaken.........dus behave........ :-)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...