dinsdag, december 10, 2002

Chocola.....


natuurlijk moet ik een logje over chocola schrijven........ het is 1 van mijn verslavingen...... er staat nog net niet op een reep dat het de gezondheid ernstige schade toebrengt maar dat gaat vast nog komen..... ik zie het helemaal voor me (jahaaa ik heb een geweldig ontwikkelde fantasie)……."van chocola kun je een geluksgevoel krijgen, pas op in het verkeer” of “chocola veroorzaakt hitsigheid maar met een sigaret erbij bent u zo impotent” en dan flinke accijns erop en hopla we hebben er weer een inkomstenbron bij ……


Dit is het wel helemaal super nu…. Eerst al die chocolade letters… heerlijk….. en dan het liefst puur maar ik lust helaas alles……. En dan de kerstkransjes die je op het nachtkastje moet bewaren heb ik net gehoord :-)…..Het is ook zo verleidelijk…… ik kan me echt staan vergapen voor een bonbonwinkel….. snel er voorbij lopen wil nog wel eens helpen maar ik wéét dat ie er is……. “Zal ik dan toch….. nee loop verder….. ach, een paar…… neehee……..” soms werkt het en vaak niet...... en je herkent ook je medeverslaafden……. Die doen precies hetzelfde maar dat ziet er dommer uit… denk ik…… toch? :-)


Ik heb ook niet eens echt favorieten hoor, behalve dan de echte zelfgemaakte chocoladepudding van iemand die ik ken…….. vaste prik met kerst en ik verheug me er nu al op……. Met veel slagroom en gemaakt van echte repen chocola geloof ik……

Ik kreeg zondag een doos bonbons en ik moet tot mijn schande bekennen dat ze op zijn…. Gelukkig begreep het bezoek dat ze zich tegen mezelf moeten beschermen en bedachten zich dat ze mij niet alleen met die doos konden laten zitten… dat dan weer wel….. Het mooie van bonbons vind ik dat ze er af en toe een vieze tussen stoppen……. Die je dan weer terug moet leggen zonder dat iemand in de gaten heeft dat ie teruggelegd is…… *smile*


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...