zondag, december 29, 2002

bijna een jaar voorbij...


ik weet het niet maar ik heb weer een beetje de blues.... we gaan weer een nieuw jaar beleven en als ik mijn horoscoop mag geloven wordt dit het jaar voor mij........ helaas geloof ik niet in horoscopen maar het zou wel eens mooi zijn..... ik heb nu 2 maal een oud en nieuw beleefd waarin ik toastte op een beter jaar en ik heb me voorgenomen dat dit jaar niet te doen.......het is me de afgelopen jaren niet zo goed bevallen ;-).......dus ter voorbereiding, ik toast niet op een beter jaar maar op de dingen die ik nu heb en mij heel dierbaar zijn..........lijkt me wel wat...... niet of het beter kan maar dat ik dat wat ik nu heb mag blijven koesteren..... zou mooi zijn.....dus....
ik toast op de onvoorwaardelijke liefde van mijn liefste, mijn rots in de branding en ongelovelijk lief.... zijn humor, zijn zorg voor mij.... alles!.....jij bent zo bijzonder!!!........ ik toast op mijn vrienden die ik zo nodig heb en me laten lachen, huilen en weer genieten van het leven..... . mijn familie die er altijd voor me is in welke vorm dan ook.....op Thomas en Paul die mijn leven mooier kleuren als het nodig is...... op Eric zijn humor en omdat ie zo lief is en meedoet aan het kleuren...... op het theater waar ik niet meer zonder kan........... op mijn lieverds van mijn groep.... niet meer bij hen, maar ze zitten in mijn hart........ ik toast op mijn paps die ik zo mis........
en heel stiekum toch een toastje op de toekomst......dingen die iedereen wil... hoop ik.... een betere wereld (dat dekt de lading wel denk ik, voor ik als een "miss ik wil de wereld verbeteren maar ik sta te vernikkelen in een badpak" ga klinken ;-).......

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...