vrijdag, augustus 30, 2002

Tipje voor iedereen die wel eens in de auto zit.... als er staat dat je ergens niet door kunt, omdat ze met de weg bezig zijn probeer het dan NIET! Omdat de borden aan de kant van de weg stonden dacht ik te weten dat het wel kon...... het zal wel een bepaald soort humor zijn... "we zetten de borden er wel neer, maar zo ver in de berm dat iedereen denkt dat het opgeheven is en dan moeten ze het hele stuk terug *gniffel" Kee, ik moest dus keren op een landweggetje van een paar meter breed waarop ik meteen op tip 2 kom.... áls je gaat draaien zorg dan dat je stuurbekrachtiging hebt... man, man, man wat was ik blij met de nieuwe auto..... Met de vorige auto was het nog een hele happening geweest en hadden ze nog meer plezier gehad....... want die kerels om hulp vragen.. NO WAY !!!! As if.....

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... paool is verhuisd......... neem een kijkje op Paool ..... ik hoop jullie daar allemaal te zien.......*...